Monday, October 22, 2012

Tο γράμμα του μικρού Ήλιου προς το Imaginary Rooms.

Πριν από μερικές μέρες ολοκληρώσαμε το δωμάτιο του μικρού Ήλιου, με θέμα το ηλιακό σύστημα.


Οι γονείς του Ήλιου, μας έγραψαν μια επιστολή, εκ μέρους του παιδιού τους.  Ίσως το πιο συγκινητικό σχόλιο που έχουμε δεχτεί για τη δουλειά μας! Διαβάστε το και απολαύστε το χιούμορ και την ευαισθησία των γονιών του Ήλιου, ο οποίος δεν έχει κλείσει ακόμα το ένα έτος.




"Γεια σου Μανώλη! Το ότι ξετρελάθηκα με το δωμάτιό μου το είδες και μόνος σου! Μπορεί να μην σου το είπα με λόγια, αλλά φαντάζομαι πως το κατάλαβες από την έκπληξη στο πρόσωπό μου! Για να ξέρεις πάντως, έχω αδυναμία στο διαστημόπλοιό μου. Όταν με βάζουν στην αλλαξιέρα μου κάνω απίστευτες συζητήσεις μαζί του και όλο κάνω να το πιάσω, αλλά δεν το προλαβαίνω ποτέ, είναι πολύ γρήγορο!!! Τώρα τελευταία, κάνω ματάκια στα προωθητικά αέρια προσπαθώντας να τα πείσω να σταματήσουν λίγο το διαστημόπλοιό μου για να το πιάσω επιτέλους και νομίζω ότι όπου να ναι θα τα καταφέρω!
Από την άλλη, ό,τι και να πω για τους φίλους μου τους πλανήτες που μου κάνουν παρέα όλη μέρα κι όλη νύχτα θα είναι λίγο! Τους χρωστάω πολλά! Από τη μέρα που μετακόμισαν στο δωμάτιό μου, η μαμά και ο μπαμπάς έρχονται πιο συχνά να παίζουμε εκεί. Μεταξύ μας, έχω την υποψία ότι όλο βρίσκουν δικαιολογίες για να πηγαίνουμε στο δωμάτιό μου. Τη μία για να με αλλάξουν γιατί και καλά η πάνα μου είναι πολύ βρεγμένη, την άλλη για να πάρουν κάτι... Σου λέω, τους έχω πιάσει να κοιτάζουν τους φίλους μου και να τους χαμογελούν. Δεν το ξέρουν όμως ότι τους βλέπω...χιχιχι. Κάνω ότι μιλάω με τη φίλη μου την καμιλοπάρδαλη που κάνει βόλτες στην κουρτίνα μου, αλλά εγώ με την άκρη του ματιού μου τους παρακολουθώ. Νομίζω ότι έχουν συμπαθήσει πολύ τους φίλους μου τους πλανήτες και δεν θα έχουν πρόβλημα να πάω μαζί τους στην εκδρομή που κανονίζουμε στο διπλανό γαλαξία!
Για όλα αυτά και για πολλά άλλα που δεν χωράνε να σου τα γράψω εδώ, σ’ ευχαριστώ πολυυυυυυύ.... Το λατρεύω το δωμάτιό μου και σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να μη μεγαλώσεις ποτέ για να συνεχίσεις να κάνεις όλο και πιο πολλά παιδάκια χαρούμενα όπως έκανες εμένα." 


Με αγάπη, Ήλιος!



Eυχαριστούμε Μαρία και Νίκο!!!

Mε εκτίμηση, Imaginary Rooms 

No comments:

Post a Comment